Tym razem opisze expowiska znajdujące się w pobliżu miasta Alfon.
Najbardziej zaskakujące jest to, że mapa utrzymywana jest w stylu dżungli, to występują na nim dość nietypowe potwory.
Zacznijmy od mapy:
Białe kółko - Rotwormy
Znajdują się tutaj Rotwormy, Carrion Wormy i Blood Craby.
Niebieską linią oznaczona droga do Knight Legs Quest. Zielona kropka to miejsce skrzyni z nagrodą.
Czerwone kółko - Małpy + Ancient Scaraby
Tutaj znajdują się przedstawiciele Naczelnych oraz Ancient Scaraby na tym samym poziomie. Schody są pod takim specyficznym daszkiem.
Seledynowe kółko - Hydry
Zejście do nich jest ukryte. Znajduje się tutaj:
Następnie schodzimy dziurą niżej i znajdujemy się na właściwym expie.
Niebieska linia - Quary
Kolejne nietypowe expowisko, między innymi Quary.
Niebieskie kółko na +1 oznacza zejście na niższy poziom.
Czarna linia - Banshee + Warlock + Demon + Ferumbras
Żeby się tam dostać, trzeba posiadać 50 LvL.
Na poziomie +1 jest oznaczona dziura, w którą lepiej nie wchodzić. Na poziomie 0 niebieska kropka to główna bramka LvL-owa. Czarna to schody na wyższy poziom. Znajduje się tutaj 1 Warlock i około 7 Banshee.
+1 Po wejściu pojawimy się w pomieszczeniu z dwoma bramkami.
Niebieska kropka to bramka 90+ LvL. Znajdują się za nią spore ilości Demonów.
Zielona kropka to bramka 100+ LvL. Za nią jest około 6 Warlocków i 1 Banshee.
+2 Białe kółko to teleport do Demon Armor Quest (+2) Pojawiamy się w miejscu zielonej kropki. Niebieska to skrzynia z nagrodą. Uwaga! W final room czeka na nas Ferumbras i 4 Warlocki. Po wejściu w teleport jedynym wyjściem będzie teleport obok skrzynki.
Pomarańczowa linia - Hydry
Dość dyży Hydra Lair. Exp bardzo dobry.
Na poziomie +1 zaznaczona jest na czerwono dziura, w którą lepiej nie wpaść.
__________________________________________________________________________________________
Wybaczcie za słabą jakość mapek ;)
|